Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Saturday, January 8, 2011

Follower Aku Merajuk

Asslamualaikum entry kali ini mungkin ada yang tersinggung "Siapa makan nasi, Dia rasa kenyang" HeHe. Kenapa dengan follower saya? haa ini yang nak cerita sikit ni, ada follower saya yang marah atau merajuk sebab saya tak follow blog mereka. Tengok list follower kat atas seramai 203 orang jiga di bandingkan list follower kat bawah ni seramai 198 orang.
Siapa yang merajuk tu ye meh sini sikit nak tengok. Hari tu kan saya ada buat satu entry bertajuk Nak Follow Semua Follower tapi tak ada pun yang bagi komen, maknanya saya dah follow semua yang tertinggal. Saya pun banyak jugak follow blog orang dan orang tu tak follow blog saya its ok, tiada masalah. Tolong la follow dengan ikhlas, bila kita buat benda tak ikhlas macam ini lah jadi nya kita mengharapkan sesuatu dari orang lain. Lagi satu saya minta maaf mana yang tak terfollow lagi maklum lah line sekarang sengal sikit dan lastly thanks pada semua yang datang mengunjungi blog ini tak kira lah dia seorang silent reader dan thanks juga pada yang support blog ini. Saya amat menghargainya.

Artikel yang berkaitan



2 comments:

  1. maz pun kdg2 x terfollow maz nye follower sebab kadang2 linknye x jumpe..kire byk sebab jugak yg buatkan x follow back..bukan x menghargai dorg..tul x?..btw..nice entry (^_^)

    ReplyDelete
  2. @Cik Mazklo blh sya nk vote komen awk ni hehe.. Betul2x.. saya baru jw buat entry mcm mana nk follow yg xde link.. harap2 ada yg tolong nti.. pinjam awk punya komen yg nk bubuh kt entry Macam Mana Nak Follow

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..