Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Monday, January 3, 2011

Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru

Penganjur : Ahsfantasy24

Tukang Tag Yang Tersayang : Meez Shaz 

Hari ni cik Shaz tag KucingMalas lagi, terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih kepada cik Shaz sebab rajin tag KucingMalas. Kali ini bertajuk Bloglist Istimewa untuk Blogger Baru kira macam saya lah blogger baru bak kata orang tua-tua banyak lagi yang perlu saya belajar, blog saya berusia 4 bulan. Syarat-syarat nak join benda ini korang kene ada follower kurang dari 300 user,  saya punya follower seramai 184 user maknanya boleh join lah kan? nak say terima kasih jugak pada semua yang sudi follow blog Perjalanan Seorang Anak Bugis. Info lebih lanjut korang blog layari blog Ashfantasy24 dan jangan lupa jengguk blog cik Shaz yang comel tu Klik Di Sini

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..