Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Saturday, January 8, 2011

Media Pengiklanan

Asslamaulakum dan salam sejahtera buat semua pembaca, KucingMalasa dapat 1 request daripada seorang gadis yang berasal dari serawak.


Ok, Sebenarnya banyak media pengiklanan yang ada di interner cuma sekarang saya list kan yang sering di gunakan oleh pengguna.

1. Lelong.Com.My





Lelong.Com salah satu media pengiklanan yang sering di gunakan, anggaran lebih dari 89,792 akaun yang telah di buka oleh pengguna. Seiring dengan nama domain Leleng.Com ia juga menjual barang-brang dengan sistem lelong.


2. Mudah.Com.My









Iklan kat Mudah.Com.My ni kira top jugak lah kalau iklan-iklan malaysia. Hari itu tengok dekat signbord mudah.com.my dah sponser satu syarikat apa ye? Sorry saya lupa lah, nanti saya try search dekat google.


3. OLX.Com.My












OLX.Com.my juga salah satu media pengiklanan yang terluas di malaysia. ia banyak memaparkan iklan-iklan dari segi Pekerjaan, Spesifikasi Am dan lain-lain. Anda boleh rujuk apa servis yang di sediakan di OLX.Com.My


4. IklanPercuma.Com
  





IklanPercuma.Com juga menyediakan platform pengiklanan yang sering di gunakan oleh pengguna terutamanya di kalangan orang-orang malaysia, Servis adalah percuma dan ada yang berbayar.

5. Iklan Malaysia





Iklan Malaysia, saya korang semua pun sudah tahu kan ia menyediakan platform pengiklanann yang kebanyakkannya iklan berasal dari malaysia.


6. Iklan Niaga






IklanNiaga yang di asaskan oleh anak jadi malaysia sendiri ia juga menyediakan media pengikalanan percuma dan berbayar. Antara perbezaannya korang pergi jenguk dekat IklanNiaga itu sendiri.








Iklan Mesti.My juga salah satu media pengiklanan iternet yang semakin hari semakin ramai pengunjung. ia juga menyediakan iklan. Iklan kat sini pun best-best jugak, korang boleh tengok-tengok lah ye






Pixel Iklan mungkin tidak sehebat portal iklan yang lain dan mungkin juga banyak yang belum tahu tentang Pixe Iklan ini tapi yang pasti ianya satu portal pengiklanan. try chek dekat sana ye. 







Ini lagi satu portal iklan yang baru di tubuhkan oleh seorang blogger Pahang. tolong sopport member-member, iklan saya pun ada 1 di sana HeHe.







Dan yang terakhir ialah IklanPercuma.Com ramai juga blog yang di iklan kan disini. Ok in saja yang dapat saya senaraikan. Sebarang penanbahan boleh tinggak URL portal iklan di bahagian komen.

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..