Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Saturday, January 8, 2011

Inbox Oh Inbox Edisi Facebook

Sudah lama tak online dekat facebook, ramai jugak member-member yang cari dan tanya kenapa lama tak online? Rasanya soalan itu perlu di jawab ka? HeHe. Saya sibuk dekat blog jew sekarang ni. Tak larat lah nak online banyak-banyak, Yahoo Massager (YM) pun dah lama tak buka tapi kalau online YM pun nk massage dengan siapa? HeHe. Thanks pada korang yang dok tanya kemana saya menghilang ini bermakna setiap hari korang cari saya kan HeHe [Meroyan Lak] Mungkin ada yang bertanya KucingMalas ni asyik say Thanks je. ye lah sekurang-kurangnya kita hargai kawan-kawan kan? betul tak? :)

 La Syuhada ni kita 1 kampung pun nak cari kat FB, cari kat rumah kan senang HeHe.

 Eh!! bella pun cari saya =P

 Fahna, jap gi saya update HuHu.

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..