Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Wednesday, January 12, 2011

Promosi Celcom Blue

Assalamualaikum. Entry hari ini saja nak promote rangkaian terbesar di Malaysia iaitu Celcom. Siapa di sini guna celcom, angkat tangan! wah ramainya. Sebenarnya saya pun guna celcom juga dan pernah guna maxis dan gidi tapi tidak memberangsangkan. Ingat lagi kah korang yang pengguna Maxis, 4 tahun dulu Maxis pernah menggegarkan Super Saver. Super Saver mula jam 12am-6am dan bayar dengan kadar RM2. Tapi saya tak nak cerita pasal Maxis, saja selitkan sedikit. Saya nak cerita pasal Celcom, saya boleh di kategorikana sebagai pengguna Celcom tegar, kenapa? sebab seumur hidup saya setia dengan Celcom walaupun kadang-kadang Celcom buat saya bengang.

Celcom terbahagi kepada plan :-
Celcom Blue

Nikmati kadar GEMPAKGILACUN dengan celcom blue agar anda sentiasa boleh berhubung bersama dengan teman dan keluarga! Buatlah panggilan atau SMS sepuas-puasnya dengan kadar terendah ke SEMUA rangkaian! Malah, terdapat kadar LUARBIASAISTIMEWA ke Teman 20! Masih tak percaya? Lihatlah sendiri kelebihannya:

 Kesemua rangkaian operator.

20 Teman Istimewa

Artikel yang berkaitan



2 comments:

  1. Salam kenal.
    Waaaaa.... Promosi baik ni. tapi sekarang saya guna Digi sudah.

    ReplyDelete
  2. @SBC Admin Blogger sabah ka?? Salam perkenalan

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..