Thursday, November 18, 2010

Tag Dua Puluh Lima =)

Assalamualaikum dan salam jumaat bagi umat islam dan pada semua bloger semoga anda sentiasa sihat walafiat. Hari ni KucingMalas kena tag lagi, Kali ini dari seorang awek cun Dira Gmj
Dalam tag ni dia suruh KucingMalas senaraikan 25 tentang KucingMalas. Tentang KucingMalas lagi, Hari tu kan dah buat sekali siap bubuh gambar lagi hehe tapi tak apa lah, dah orang suruh buat jew la kan. Terima kasih ye cik Dira Gmj kerana tag kucing yang pemalas ni =)

1- Nama Penuh Muhammad Shahzlan Jailani Bin Amir 
2- Nama panggilang KucingMalas, sky, shah, lang, amat, DR. Cinta, panjang, lappek dan tiang elektrik. Tapi paling suka panggil KucingMalas =p
3- Tinggi 170 x Berat 60kg
4- Kulit kuning langsat
5- Suka ketawa
6- Seorang yang selalu ceria
7- Suka pada sastra
8- Suka pada seni lukis
9- Suka milo ais
10- Suka Ayam masak kicap
12- Tak suka kawan dengan bekas kekasih
13- Perkara yang paling tak dapat di lupa bila di kutuk oleh bekas kekasih "BABI" vs "ANJENG"
14- Penyabar
15- Bila marah pergi tidur, Malas nak bertekak
16- Memelihara 38 ekor kucing
17- memelihara 12 ekor Hamster
18- memelihara 2 ekor Arkus (guinea pig)
19- Tidak suka menyusahkan orang lain
20- Suka kongsi ilmu dengan orang lain
21- Suka aktiviti lasak seperti mendaki gunung
22- Suka berkawan
23- Tidak kedekut
24- Sayang family
25- Tengah mencari cinta HaHaHa...

Boleh tambah sampai 30 ker eak? =D 

Benda ni akan di tag kepada 25 orang kawan.

Ok KucingMalas akan tag jugak nanti. Memandangkan dah nak solat jumaat ni, nanti kita sambung lagi ya.. assalamualaikum ^_^

Artikel yang berkaitan



4 comments:

  1. gila u , bnyak nye binatang u bela . . hahaha . . tahniah sbb bt i teruja (: xdpt bayangkan , ke u ada kedai haiwan (: xpon u mcm i
    bela 8ekor patung katak ijau (:

    ReplyDelete
  2. @ Cik Chenta.. xde kedai.. bela kat umah.. sekor kucing pragnant lagi.. alamat nye x lama lagi ade ahli baru hehe.. 8 ekor patung katak ijau?? senang la nk bela sbb x yah bagi mkn :p

    ReplyDelete
  3. hai kucing...kena jd kucing rajin tau..hehehhe

    ReplyDelete
  4. @ HoneyBunny.. hehe dah rajin dah ni :p

    ReplyDelete

 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..