Wednesday, November 3, 2010

Pengayangkah Aku!!!?

Assalamualaikum kawan-kawan. Korang dah baca lom entry kat atas tu huhu.. ceritanya macam begini, Aku ada kenal seorang gurl kira cantik gak lah dia ni. Orangnya bertudung (dalam hati Aku memang suka awek bertudung ni ekekeke) Nama dia aku sebut pun bukan korang kenal kan?? selalu aku panggil awak jew malas nak panggil panjang2 huhuhu.. Awek ni aku kenal dalam seminggu yang lepas tapi tak pernah jumpa lagi InsyaAllah nanti ada masa masa free aku datang lah tempat p dia hahaha.. so, berkenalan lah kami. dia pon macam aku gak baru putus cintan cintun hahaha bak kata dia "Alaa wat per nk frus, bunga bukan seekor bunga bukan sekumbang, belalang bukan seekor" hahaha ada lak belalang. semalam aku SMS lah dia sampai kul 5 subuh. Tahan gak awek ni tak mengantok. ini antara massage aku ngn dia. hempon ku berbunyi SMS "Lagu Kangen Band - Yakin lah aku menjemputmu-" So aku buka msg

Dia: Bila Allah cpt memakbulkan doamu, Maka dia menyangimu. Bila Dia lambat
memakbulkan doamu, Maka dia ingain memuji mu. Bila dia x memakbulkan doa mu,
maka Dia merancang sesuatu yg lebih baik buatmu. Semoga kita mampu menempuhinya dgn
penuh kesyukuran, ketakwaan & keikhlasan dan sedikit pengorbanan.

Aku: Terima kasih krn mengingai kan sya yg lupa =)

Dia: Emm yea, bz ke? sOry distb awak memalam ni.

Aku: eh x de la.. x gangu pon. aSal 2,3 ari ni awk x msg sya? lupa kat sya la tu.. -sad-

Dia: Aik?? sy slalu msg awk tpi msti pending jak msg sya 2. 
kenapa off nFon? Hurmmm.. sampai hati awk =(

Aku: hehe bkn oFF la tapi sya x nk ganggu awk. ni awk sht x?
mcm ner ngn papper xm, dah habis kn?? ok x?

Dia: emm ye la 2. Lom lgi esok las papper. Awk sht??

Aku: Allhamdullilah sya sht awk. klo sya x sht awk tlg rawat sya ye huhuhu.
pape pon sya doa kn kecemerlangan awk. awk x rindu sya ke ni?

Dia: ok, thnk dOakn ya! huhu wiNdu ba, 2 yg slalu msg.. tp msti x sampai, pending jak.
Bila dah smpa x d reply pu huhu.. awak yg x rindu sya. setianya lah sya
tunggu msg awk d sini :(

Aku: sya pun rindu awk gak tpi masa x mengizinkan sya msg awk.
maaf ye sibuk sikit ngn kerja.. bnyak art work kena buat..
sampai umah trus ttdo. sya mta mf skali lgi. (cuba utk memujuk dia)

Dia: owh.. yla, sya mf kn awk.. klo iya pon bg tau la. 
bg msg sepatah kata pon x pew wak

Aku: ok3x pasni di mana pun sya, sya tetap bg msg kt awk.
Cenyom ckit xmo la cedih2x x comey la (aku cubua utk memujuk lg)

Dia: =D swet smile 4 u lang.

Aku: ha!! mcm tu la kan cantik tu :)

Dia: Pandai awk mememujuk ye :p

Aku: hahaha mana ada, sya cuma x nk awk sedih2 mlm2 x elok.

Dia: yla tu hehehe

Aku: ini awak tngah wat apa??

Seminit x bbalas msg sya. hurmm..Aku antr msg lgi.

Aku: huik p mana?? buat air la tu?? :s

Dia: ops!! hahaha awk ni mcm tau2 jak. hehe

Aku: tau la, kn ati sya ada pada awk hahahaha.

Dia: Hurm yla tu.. hehehe..

Aku: ha tngok senyum maknanya betol la tu kan :p

Dia: malu sya hahahaha..

Aku: besar jgak kemaluan awk ni hahahaha.. 

Dia: hahaha awkkkkkk!!! eee!! geramnya :@

Aku:  ekekeke :p

Dia: awk, sya syg awk, awk slalu jak buat sya gembira.
terima kasih ya wak.

Aku: hehe kita kan kwn. jdi tgas sya bg awk gbira hahaha.

Dia: hehe btol. kmana2 jak sya p sya mesti bwa tepon sya ni 
sya tunggu gak awk msg. tp hamper!!

Aku: awk, klo kita ada jodoh mcm ner?? (saja nk usik dia)

Dia: huhu ntah la.. redha jak la. x leh tolak kn?

Aku: redha tu tandanya terima hahaha..

Dia: hehe ntah la.. huhu

Aku: malu la tu (aku mengisik lgi)

Dia: eeee jht nya awk. awk ni baik la.. sya suka kwn ngn awk.
x kedekut. charing.. :p

Aku: erk.. jht tpi kata baik mcm na tu?? hahah jgn mrh nti kena jual

Dia: eeeee!!! i mine sya happy dpt kwn ngn awk. huhu d jual pon
xda nilai wak.. hahaha..

Aku: uik x da nilai?? anak dara org RM10 ribu tu hahaha..

Dia: hahaha merepek.

Aku: awk x ngantok ker ni.. cian awk bjga memalam ni..

Dia: emm.. mengantok gak la ckit2 tp msg ngn awk ni pai pgi sok pun no hal

Aku: hehe jga kesihatan tu.. klo msg smpai sok pagi ada gak org x p class ni kang
lgi2 ngah xm ni.

Dia: wah, awk ni memahami la hehe.

Aku: hehe jom la kita tido sok kita msg lagi.

Dia: jom :D

Aku: slmt mlm wak, semoga mlm ni awk mpi kita nikah hahaha.. Assalamualaikum.

Dia: hahaha merepek jak awk ni.. hehe ok.. walaikum salam syg awk.

Aku: syg ak gak :p

Dia: :p

Aku:: haha p tido nuh..

Dia: daaaa :p

Artikel yang berkaitan



1 comment:

  1. Test komen buat c misBluerRy
    Creat by: KucingMalas

    ReplyDelete

 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..