Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Wednesday, November 24, 2010

Aku Bukan Artis Kenapa Korang Dok Perati Aku

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog. Dah baca tajuk entry belum? hehe hari ini nak cerita pasal itu gosip di facebook. Entry ini bukan bongkak atau takbur ok, cuma sekadar luahan si penulis.. ye lah, nak luah kat sapa lagi kalau bukan di blog yang tercinta ni kan. =)


Tadi saya online facebook, memang kebiasaannya saya jarang online di facebook melainkan ada hal atau ada status terbaru yang nak di tulis. Tetiba ada awek dulu duduk satu kampung saya dok private massege, sekarang ni dia dah pindah saya pun tak pasti di mana dia berada sekarang.

Dalam perbualan itu dia asyik tanya saya couple dengan siapa sekarang sebab diam memang sedia maklum saya dah break dengan budak pahang tu. Tiba-tiba dia tanyakan pasal si unie (awek cun gak lah di kampung saya, ramai dok kejar-kejar awek ni) memang sejak saya break dengan budak pahang tu saya ramai kawan perempuan. Saya terfikir jugak macam mana si Aie-syah Lan ni boleh tahu saya selalu keluar dengan si unie sedangkan dia sudah pindah dari kampung saya. (Persoalan Pertama)

Dua hari lepas ada seorang pakcik tanya saya "Lang, ko dengan si Riska ada apa-apa hubungan ka?" slumber saya jawab "dia kawan saya pakcik" pakcik itu cakap lagi "yee ker nie?" -*&^%(^*- tak caya sudah. (awek ni pulak tiap malam dia memang selalu pergi rumah saya tolong mak saya kerja-kerja dapur almaklum lah saya tak ada adik beradik perempuan. Tetiba terfikir, kolot betul lah pakcik ni, macam tu pun dah di cakap ada apa-apa hubungan). (persoalan yang kedua)

Dan semalam adik saya sampaikan gosip lagi, dia cakap ada seorang pakcik anak dia ni kira kurang pandai. Pakcik tu membandingkan anak dia dengan saya pulak antara yang dia cakap "tengok lah tu si lang, pandai tapi tak ada duit nak sambung deegre, ko banyak duit tapi malas nak sambung study" Tetiba terfikir, apa kaitan duit saya dengan kemalasan anak pakcik untuk sambung study?

Artikel yang berkaitan



2 comments:

  1. macam2 perangai orang kat dunia ni..
    sabarlah ye ...hehe

    ReplyDelete
  2. ahah! myb la kan si aisyah tu suke kamu lgi dan die amek tahu hal kamu dr member2 lain...well, boleh jadi gak an

    hahha...die taye sbb nk dpatkan kepastian...

    yg pasal pacik tu...aish..nak nasihat anak jgn kaitkan org lain..cet

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..