Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Tuesday, November 2, 2010

Seharian ini aku benggang

Assalamualaikum para bloger yang di hormati. Entry malam ni saya nak tulis "Seharian ini aku benggang" Apa taknya celcom broadband saya buat hal dari pagi tadi. Saya tak tau lah modem ni ker line kat rumah saya yang macam gaban kelaparan. Semua kerja-kerja tergendala, Tention betul nak buka blog pun payah macam denosor nak mati huhuhu.. Nasib baik kesabaran ni menghalang semua kemarahan. ini antara kerja-kerja yang tergendala.

1) Saya tak dapat nak chat (layan ChatXPRESS)
2) Saya tak dapat nak layan blogspot, MySpace, Friendster dan Facebook














3) Saya tak dapat layan mIRC
4) Saya try gak buka internet dari blackberry tapi sama jugak jadinya.

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..