Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Saturday, November 6, 2010

SuaraPeople[Dot]Com sangat Gempak


“Kontest Tulis & Menang adalah Sponsor By:

          Assalamualaikum dan salam sejahtera pada semua bloger Malaysia, bloger-bloger tegar, bloger-bloger kurang tegar, bloger-bloger tak tegar dan pada semua yang terlibat dan terbaik dari ladang. Saya kategori bloger kurang tegar hehe banyak juga blog yang saya buat tapi tak ada yang berhasil harap-harapa yang ini akan berhasil sebab daripada tinjauan ramai kawan-kawan yang beri sokongan secara langsung dan bukan secara langsung maksud saya bukan secara langsung ni kawan-kawan yang duk komen dan tinggalkan massage dan follow itu pun antara penyebab blog ini masih lagi berharap itu hidup. Saya teringat satu kata kawan bloger ini dia cakap "Kalau engko nak blog engko ada pengunjung, engko kena la kunjung blog orang lain jugak, cari maklumat yang bermanfaat dan kaji apa yang dorang tulis, lagi satu engko jangan malas-malas nak renovate kata orang melayu "Ubahsuai" blog engko. Orang suka yang unit" macam cerita lain dari yang lain lah ni. Blog Perjalanan Seorang Anak Bugis saya buat simple je, saya tak nak nanti loding page dia berat dan membuatkan korang bosan tertunggu-tunggu.
Jadi mula hari tu saya pun duk seach kata orang melayu mencari "Mencari sesuatu yang hilang" hehehe.

        Tiba-tiba saya terbuka blog SuaraPeople dorang duk buat satu kontest bertajuk "Anda tulis, Anda menang" baca..baca..dan terus membaca..oh rupanya ada hadiah antaranya ditempat pertama wang tunai RM150, kedua RM100 dan ketiga RM50 wauoooo!! memang gempak lah macam ni. Korang try je lah bukan mati pun kalau tak terpilih jadi pemenang. Saya join Kontest ni sebab pertama nak sebarkan SuaraPeople[Dot]Com punya blog sekurang-kurangnya kalau korang tak pernah lagi pergi ke blog mereka dari sini pun korang tahu "ada rupanya blog SuaraPeople dan Gempak[Dot]Com" Kedua sebab dorang ni orang melayu. Ha!! ni yang paling saya banggakan, bak kata mak saya "kita kena tolong orang melayu" sebab melayu takkan padam di mata dunia dan jangan lah jadi "kawan makan kawan" jangan jatuhkan orang lain untuk kepentingan diri sendiri. Ketiga mereka dari golongan orang malaysia macam dalam iklan TV3 "Kita anak malaysia" korang tak rasa bangga ke kalau ada blog-blog macam blog SuaraPeople dan Gempak[Dot]Com dari malaysia ni terkenal di merata dunia. Perhh!! syabah lah kat SuaraPeople dan Gempak[Dot]Com. 

        Ini kontest yang saya pertengahkan untuk SuaraPeople dan Gempak[Dot]Com dimana kesenian dan icon-icon yang boleh di gunakan di blog mereka.

1) Bunner 400x100 pixes/inci 

2)  Intro 800x600 pixes/inci

 P/S sesetengah pic belum saya uplode. So kalau korang nak join Kontest ni KLIK SINI <- SuaraPeople




Artikel yang berkaitan



6 comments:

  1. comel banner tu..tp suarapeaple..hahaha bukan people.ades...

    thx done! approve! :)

    ReplyDelete
  2. hahaha excited buat sampai x pasan ejaan huhu.. bnyak lgi sya buat tpi lom upload.. trima tak tu Ayie??

    ReplyDelete
  3. kamu boleh edit je apa2 yg kamu nak sampai tarikh tutup :)

    ayie terima smua..haha ;p cantik2 nice talent!

    ReplyDelete
  4. hehe thank ayie.. saya sokong SuaraPeople[Dot]Com.

    ReplyDelete
  5. heheh thx! kan best lau ada wallpaper sendiri..hik3...leh taruk kt destop

    ReplyDelete
  6. bestnya kalau ada wallpaper utk destop pc utk suarapeople...heheheh

    http://www.suarapeople.com/

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..