Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Thursday, November 11, 2010

Dapat AwardLagi? Aiyark!

Atas permintaan diri sendiri Cik Siti Mashita tag saya untuk Award ni. "Siti Mashita" nama ni mengingatkan saya tentang seseorang, Orang yang saya selalu buli masa di tingkitan 4 Akasih. Hahaha ingat lagi masa Cikgu Bahasa inggeris mengajar dan menunjukkan gambar arnab  "what is this" dia jawab "this is the Arnab" saya pun tergelak kuat-kuat HaHaHaHaHaHaHa!!! sejak hari itu saya panggil dia This is the Arnab. Ok berbalik pada cerita pasal award ni nak dapat kena pulak jawab soalan. Ini antara soalannya.

# berikan 1 nick name untuk sy #
::: Hello Kitty :::

# ucapan untuk pemberi award ini #
::: Terima kasih sekalung budi pada cik Siti (Berbudi lah sangat hehe) tHanks ya =)  :::

# berikan 6fav artis / singer / group yang korang minat #
::: Farid Kamil + Cat Farish + Lisa Suriati + Samsons + Aisad + Kangen Band + Wali Band :::
# Pastu dia suh Tag pada 10 orang #
Ok, pertama sekali saya minta maaf pasal tag-tag ni ya sebab sebenarnya saya baru jew dalam bidang blog ni.
Ke2 saya tak ada kawan yang ada blog. 
Ke3 saya nak pass pada yang follow saya tapi takut dorang marah pulak
Ke4 kang dorang cakap saya ni memandai je pass.
Ke5  saya memang tak ada kawan.
Jadi kesimpulannya: Saya tak dapat pass award ini pada sesiapa.

Ada tak yang nak jadi kawan ngn saya? Saya nak pass Award ni sekarang pada korang.
Terima Kasih.

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..