Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Saturday, November 6, 2010

Lagi Pasal Nuffnang

Salam pada semua bloger-bloger malaysia, Semalam saya ada mengemukakan pasal nuffnang dan banyak respon dari kawan untuk tolong saya pasal benda ni terima kasih pada yang bagi komen kat bawah tu tak lupa jugak pada yang hantaar hantar email nak terangkan benda nuffnang ni. Termenung seketika lihat email yang banyak di hantar dalam hati berkata "dari apa yang saya lihat di email ni secara tidak langsung bloger-bloger ni semua baik hati". Kenapa? ye lah sebab sanggup terangkan benda-benda remeh ni pada saya walhal dorang bukan tahu kenal pun siapa saya. Mungkin sebab hubungan sahabat dalam blog kot dorang tolong dan nampak sangat dorang ni tak kedekut ilmu pengetahuaan. Semoga Allah sentiasa limpahkan rahmat dari ilmu korang. partama nak ucap terima kasih pada Faiz tapit yang sanggup resent banyak-banyak email nak terangkan lebih lanjut pasal nuffnang hehe thank bro. lepastu pada YatieOwner, e1-Tribe, CikguFiq, GKSB, terima kasih jgak ya. Tak lupa jugak c zty,  Touya hehe walaupun tak berapa tau tapi tolong terangkan jugak.

Saya nak cakap sikit lagi pasal nuffnang. Tadi saya dah buka akaun nuffnang dan isi semua yang dia nak pastu klik butang "Hantar" dan dia kuar macam ni.

Pastu saya buka email tapi malamnya malangnya email pengesahan daripada nuffnang belum saya terima dah tengok kat spam, junk pan pun di trash pun tak ada. Kanapa ya? Boleh tak kalau kita daftar baik dengan menggunakan email yang sama? saya daftar di bahagian BLOGER bukan bahagian ADVERTISE betuk betul kah tu? Tolong ya.

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..