Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Wednesday, November 3, 2010

Perjalanan Handpond Ku

Assalamualaikum pada pembaca yang muslim.. Salam sejahtera buat pembaca nun muslim.
 Pertama-tama Pertama sekali mau say terima kasih pada yang sudi jenguk-jenguk blog ini sebab aku tengok semakin hari list pelawat makin bertambah. Terima kasih ya kawan-kawan. Semalam ada lah beberapa blog yang aku lawat.. hehe entry dorang dok menerangkan perjalanan telepon dari mula-mula dapat telepon sehinggah ke ari hari ini. Jadi aku pun terasa terpanggil di sini tuk bercerita kan jugak tentang perjalan telepon milik ku hehe.. Mula-mula macam ini masa aku di tingkatan 5 masa beday Ulang tahun kelahiran ke 16 thn mama ku beli kan tepon nokia 1100.

Masa dapat tepon ni perh Tuhan je yang tahu betapa gumbira gembiranya aku.. hahahha Terima kasih ya mama. Status tepon ni sekrng sekarang masih boleh guna tapi simpan dalam almari je buat kenangan bila tua nanti.

Sebelum aku masuk kolej my big brother hadiah kan lagi aku sebijik tepon Nokia 3200 sebab tolong dia kerja masa cuti sekolah hahah baik sungguh abang aku ni.
Status tepon aku ni -Hilang- masa aku start study di kolej natah aku tercicir dekat mana. Sedia o..


Ok yang ketiga bila aku dah kat kolej masa tu belah malam aku wat part time di hotel sutera habour kota kinabalu dapat gak lah sikit-sikit tambah duit makan hehehe pastu aku beli tepon Nokia 3650
ha tu la picture tepon aku beli hasil daripada titik peluh aku sendiri hehe happy gak dapat beli tepon ni. masa aku beli tepon ni seingat aku zaman-zaman tepon daun dan sabun (6600) tu la. kira top gak la tepon ni dulu sebab ada camera dan memori 512MB. hahaha dulu 512MB kira besar dah beb. Status tepon ni masih ada gak pada aku tapi dah tak oleh guna sebab rosak skrin pecah hahaha pecah sebab kena baling masa couple wat hal. tu cita lama, sekarang tak ada couple dah huhuhu.. -Single-

Sebelum rosak tepon aku Nokia 3650 ada seorang secret admire aku bagi tepon Motora v3i. orang tuh daripada serawak dia pos ke kolej d KK. Ini gambar tepon tu sempat gak aku tag sebelum aku jual d johor.



  


Ok tutup cita pasal secret-secret tu, Setelah aku sampai JB aku kerja bla..bla..bla.. aku dapat beli Tepon Samsung. Gambar tepon tu aku x dapat nak amik. Kemudian aku beli tepon Nokia 9300.  ini pic dia. Status tepon dah kena jual sebab beli IPhone China. Iphone China tu pun aku dah jual.

Lastly aku beli blaceberry curve dan Nokia N70. Korang prasan tak kebanyakan tepon saya warna biru hehe sebab i Like warna biru so sekarang saya just guna 2 tepon Nokia N70 dan blackberry. guna 2 tepon sebab guna Celcom dan Maxis ekekek.

Ok la tu sedikit sebanyak perjalanan tentang telepon ku.. ada masa nanti kita bersua lagi -bye-


Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..