Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Wednesday, November 10, 2010

Saya Suka / Tak Suka Blog Yang??

 KucingMalas


Assalamualaikum. Hari ini enrty saya "Senggal" sikit bukan nak mengutuk tapi sekadar panduan kita bersama dan entry ini untuk saya sendiri, tiada kena mengenah nak menjatuhkan mana-mana pihak.

Saja selalu buat blogwalking, Wah banyaknya blog cantik-cantik. Disini saya nak listkan blog yang saya "TAK SUKA" dan yang "SAYA SUKA"

-> Tak Suka:
1- blog yang meletakkan muzik - memang best bg sesetengah orang tapi yang masa saya ni dah lah musik kat laptop on pastu buka blog yang ada musiz jadi bercelaru dah muzik saya. Laju mejayu dah jadi lagu korea pulak jadi untuk mengelakkan jadi benda ni saya terus close "X" blog yang ada muzik tadi sampai tak sempat nak follow dan tinggalkan jejak. Maaf ya.

2- Loding page terlalu berat - ini lagi sampai setengah jam tunggu pun tak terbuka huhu hilang mood saya nak teruskan jelajah blogwalking terus close "X" blog tu.

3- Rasanya itu dua jew kot.

-> Saya Suka:
1- Blog yang berwarna-warni - haha kalau jumpa blog ni macam sayang lak nak close "X"

2- Banyak Fakta dan tutorial - kalau jumpa blog ini kengkadang sampai berjam-jam lah kat situ sampai habis semua antry di baca. Saya sentiasa mencari sesuatu yang mendatangkan faedah.

3- Blog yang merapu - Hahaha tahniah pada orang-orang yang merapu kat blog dorang buat saya nak campak laptop ini ke longkang hahaha.

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..