Monday, November 15, 2010

Semat Menyambut Hari Raya AidilAhda Buat Semua.

Bila Unta dah tak selera makan…
Kambing mula resah.. Lembu pura-pura gelisah.. 
Ayam je nampak cool! 
itu tandanya Hari Raya Korban dah nak dekat..
Selamat Hari Raya AidilAdha!!



Assalamualaikum Warga bloger, Di kesempatan ini saya selaku owner kepada blog perjalan sSeorang Anak Bugis ingin mengucapkan selamat menyambut bulan yang mulia bagi umat islam iaitu Hari Raya AidilAdha (Hari Raya Korban). Semoga semua usaha kita selamat ini di Redhai olehNya. Tak lupa juga juga Terima Kasih pada semua pengunjung blog ini kerana sudi meluangkan masa untuk menjenguk blog yang tak seberapa ini. Pada bloger-bloger semua, Pembaca blog, pendek kata semua lah kan sekranya ada artikel blog ini menyinggung perasaan korang, tersilap tulis, dan semua yang salam di mata korang, saya minta maaf dari hujung rambut ke hujung kuku kaki. Sekali lagi saya mengucapkan selamat Hari Raya AidilAdha.

Pantun : Tanpa mengira miskin kaya
             Pangkat kedudukan hamba shaya
             Sama-sama menyambut raya
             Maaf-maafan dihari bahagia

*******************
Nota Kaki : sape nak amik kad raya tu amik jew.


Artikel yang berkaitan



2 comments:

 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..