Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Thursday, November 11, 2010

Contest My Bestfriend ^_^

Tajuk Kontest : Contest My Bestfriend
Penganjur : Cik Bulat @ CB
Tarikh Tutup : 12 November 2010
Maca pernah tengok la muka cik Bulat ni tapi di mana ya???

****************************************

Gambar ini diambil pada tahun 2008 masa kursus JPS dalam dan luar bandar. Bertempat di Tabung Haji Kota Kinabalu. Ini la bestfriend saya, nama dia maslina just panggil mas. Dia seorang wanita yang Rock mengalahkan saya tapi dalam masa yang sama dia ni manja jugak. Persahabatan kami terjalin masa di kolej ada funtion. Saya suka kawan dengan dia mungkin sebab dia Rock kot hehe tengok lah rambut dia ala-ala pacak lagi. Dia sentiasa ada dengan saya tak kira lah masa happy ke, masa tak happy ke dan dia take care kat saya sebab tu saya happy kawan dengan dia. Sekarang dia dah tersuami namun persahabatan kami sebagai kawan tetap terjalin dan suami dia pun kawan saya jugak. di sini sedikit perkara saya list kan tentang dia.


1. walaupun dia Rock, dia tak pernah tinggalkan Solat
2. Seorang yng penyayang.
3. Baik hati
4. cengeng (kuat nangis)
5. Suka ayam masak merah
6. Suka pakai baju jeans + Baju T
7. Tak reti guna baju kurung (gambar di atas tu saya yang paksa dia guna baju kurung)
8. Tak reti pakai mek up
9. Sempoi & Suka buat lawak
10. Dia paling benci bila kena penggil pendek (tinggi 155 X berat 55kg)


Mutiara kata : “Mempunyai satu sahabat sejati lebih berharga dari seribu teman yang mementingkan diri sendiri”
***************************************
Nota Kaki : Kalau korang nak join Kontest ni KLIK SINI

Artikel yang berkaitan



2 comments:

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..