Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Sunday, November 14, 2010

Kisah Ku -KucingMalas-

Assalamualaikum Para bloger yang di hormati semoga anda sentiasa sihat walafiat. Atas permintaan seorang kawan, saya di minta untuk tuliskan profile lengkap di sini (Kira macam biodata lah kan hehe). Dilahirkan pada tahun 1988 Last study Diploma Teknologi Maklumat. Pernah bekerja sebagai Pembancuh Air di KopiTiam Angsana Skudai, Lepastu dapat jawatan Perunding kewangan di AmBank. (kerja penat tapi gaji siput jew)
kemudian bekerja menjawat jawatan Pegawai Pemasaran (Haa ni lagi siput, BODOH punya Boss tak nak bayar gaji pulak) Sekarang ni bekerja sebagai grafik design Alhamdullilah boleh lah tagung diri ngn mak + adik. Ayah saya dah 20 tahun hilang ntah ke mana. Saya pun tak ingat rupa dia macam mana, Pendek kata saya dengan adik saya memang tak pernah tengok wajah ayah gitu hehe. Mempunyai seorang Abang, Seorang adik. Semua lelaki pulak tuh. ok lah time uplode picture lak hehe

Bukan Pemalas ok =)

Rock kan!! =P

Memang cara KucingMalas setiap kali break ngan kekasih akan botakkan kepala
Biar kenangan, sakit hati, kecewa hanyut dengan rambut tu
dengan niat "Aku botakkan kepala ini supaya aku takkan ingat dia lagi"

HaHaHa.. Selekeh la mamat ni :P

Asal tutup flat kenari tu ekekeke.

Feew Wiit!!

Ha ini gambar terbaru KucingMalas.

***** TAMAT *****

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..