Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Wednesday, November 17, 2010

Mood Happy

Assalamualaikum pada semua bloger malaysia. bloger indonesia, and semua bloger also. Alhamdullilah berkat Rahmat yang maha Esa kita selamat menjalani hari raya aidil adha semalam. Tadi lepas jew solat subuh saya terus buka lappy dan update blog, Sebenarnya semalam lagi nak update tapi blackberry saya kena virus pula tak dapat nak transfer picture from BB to lappy via bluetooth. Semua file .jpeg jadi jpeg.rem ntah kenapa.
Ok di pendekkan cerita, korang semua mesti happy kan semalam. yelah, bak kata orang setahun sekali hehe... Habis jugak satu kampung saya round. Pada member-memberi yang bagi message semalam di ucapkan terima kasih ya, Ada jugak dalam 12 orang kawan baru kenal semalam.. Sporting gile eh!!!.. Siap buat lawak lagi hahaha.. saya tak nak tulis panjang lebar hari ni sebab kejap lagi jam 10.00am saya nak keluar pergi sandakan town rumah cousen dan rumah brother in law saya. aHak.. Semalam ada jugak member ajak pergi rumah makwe.. Sorry, dah nak masuk 4 bulan single ni. Tengak mencari HaHaHa.. ok aLL see u latter. Assalamualaikum dan Salam aidiladha sekali lagi.

Subjek : Mama & KucingMalas
Nota : Baru balik dari Solat AidilAdha.
Asal muka saya mcm pakai mekup ni.. ish3x buruknye lah  dengan rambut yang serabai =(


KucingMalas tengah Meroyan :-p

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..