Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Wednesday, February 23, 2011

Sandarkan Pada Kenangan

Assalamualaikum, korang semua sihat tak? harap-harap sihat lah yew. Sekarang ni saya dah tak aktif sangat di dunia blogspot, bukan blogspot je tapi semua laman sosial macam facebook, myspace, rakanku, friendster, netlog dan forum-forum melayu. Hurm..bila kita join laman sosial macam ini banyak benda baru yang kita dapat kan? kawan saya ada yang dah kawin sebab bertemu jodoh di ruangan sosial. Alhamdulillah.

Ok, tadi saya try buka friendster, huh!! rindu rasanya nak menjengguk kawan-kawan di sana tapi malangnya semua kawan-kawan dah tinggalkan friendster (mesti beralih ke facebook punya) macam biasa, dulunya saya di kenali sebagai KucingMalas dan sebelum ini pun blog saya tersenarai sebagai KucingMalas bukan ellang yew.
Member-member selalu post kat status gambar kucing hehe perli lah tu.


Antara gambar yang saya Print Skrin dari Friendster.

Awek jew yang ramai komen status, kalau lelaki tak minat langsung nak komen status lelaki huahuahua.. Saya pun sama juga, nak komen status awek jew kalau status lelaki pandang sebela mata lalalalala..

 
Gambar comot.
Dulu saya tak suka sangat amik gambar ni huhu tak pandai nak drees up, kalau nak tangkap gambar pun kat tempat orang tak ramai macam toilet, dalam kelas masa rehat dll lah :d

 

Bestnya dekat friendster ni kita boleh tukat layout mengikit cita rasa kita, tak lah bosan sangat tengok page member-member kan macam myspace jugak.

 

Member saya kat friendster tak ramai ada 144 orang jew dan mejoritinya adalah awek (Normal lah tu kan sebagai lelaki) Okey kenapa saya boleh tinggalkan friendster? Sebenarnya saya dapat ramai invite agar saya join facebook, saya pun tak tau apa itu facebook? dengan bantuan kawan-kawan akhirnya saya mahir di facebook dan tinggalkan friendster. HuHu..

Antar invite yang saya terima

dan kali terakhirnya saya online di friendster..

Post status kali terakhir 09/06/2009 huhuhu..

okey nk choooouw dulu~

Artikel yang berkaitan



2 comments:

  1. TK ada blog je, tu pun jarang2 update..
    hehe..
    tak teringin lg nk ada fesbuk..esok2 xtau la..

    ReplyDelete
  2. Numpang Iklan ya...thanks. http://www.outboundindonesia.com/arena-paintball-di-malang

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..