Friday, February 11, 2011

Request Header Dari ToyolKiut

Assalamualaikum dan selamat petang, terima kasih pada pengerusi majlis, tuan pengetuah dan semua yang ada di sini. Alhamdullilah berkat daripada usia yang panjang, disini kita bersama lagi. Berdirinya saya di sini, sebab tiada kursi dan kalau ada kursi dah tentu saya duduk.  Okey, saya tak nak cakap banyak sebab masa mencemburui kita untuk beramas mesra bersama.

Hari ini nak post ToyolKiut punya header pula, huik sudah beberapa hari tidap post pasal header kan? almaklum lah di sini masih musim hujan, bila hujan line internet faham-faham lah kan.

Saiz header 950x300=72plx.


Okey, saya mahu pergi bagi makan ikan dulu, sudah mahu malam nanti kalau sudah malam mata ikan sudah tidak menengok. berapa banyak sudah dah? hehe.. bubay aLLs..

P/S: entry ini ayat merapuh.. huhu.. apa-apa pun sila tinggalkan komen di bawah :)

Artikel yang berkaitan



5 comments:

  1. nice.
    rupanya ada lagi blogger designer header yg cantik.
    blh request ke? hehe

    ReplyDelete
  2. @AffanAlamak.. request dah close la huhuhu.. nanti lah bila buka lagi yew..

    ReplyDelete
  3. huhu..
    so sweet...
    comel lote..
    mesti ramai jeles ni..
    TQ ellang!
    i like..

    ReplyDelete
  4. @toyolkiutSama2 TK huhu.. TKowg mane ek? :d (Sesi perkenalan lah pulak)

    ReplyDelete
  5. oh ok takpe. hehe. saje tanya, mana tau ada lagi hehe

    ReplyDelete

 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..