Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Wednesday, February 9, 2011

Nak Bagi Anugerah Dekat ToyolKiut

Assalamualaikum, sekali lagi saya terlambat post entry dan sepatutnya saya post pagi tadi. Okey, okey dan okey kita terus pada apa yang saya nak sampaikan di sini, nak ucap ratusan, ribuan dan jutaan terima kasih pada cik ToyolKiut @ TK sebab rajin komen entry dalam blog ini. Sehubungan dari itu saya berbesar hati nak bagi anugerah.. wah! ini kali pertama ellang Design keluarkan anugerah, anugerah apa? hehe anugerah pengkomen terbanyak dalam blog ellang. Saya pun dah tampal anugerah ini di sidebar blog ellang Design dan link kan ke blog ToyolKiut bertujuan menyenangkan pengunjung blog ellang design terus ke blog ToyolKiut.Rasa macam nak kenal lebih rapat lagi dengan cik ToyolKiun ni. huhu nak kenal ker, nak ngorat? okey dekat bawah ini ada art anugerah untuk ToyolKiut.




ToyolKiut, terima kasih banyak-banyak.. hehe. okey nak out kejap. c u latter.

Artikel yang berkaitan



2 comments:

  1. sungguh mengharukan..
    mmg blog ni best..
    bnyk blaja pasal tutorial blog kt sini..
    tima kasih!

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..