Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Saturday, February 19, 2011

Our Celcom Our Sale

 Assalamualaikum. fuh!! sudah 4 hari tak update blog dan traffik merudum gila-gila anggaran 20-25 orang jew yang melawat walaikum dekat shoutMix massage banyak di terima, saya tahu itu angkara auto blogwalking. Auto blogwalking ini sebenarnya tak bagi kita apa-apa traffik dan dia orang pula nak traffik lebih. Saya sedang bertunggkus lumus cara cara ban auto blogwalking ni kebanyakannya blog dari indonesia. Siapa tahu caranya boleh lah berkongsi ya.



Okey entry hari ini berkenaan The Sale yang di anjurkan oleh celcom. Saya memang pengguna setia kepada celcom walaupun kadang kala celcom memeningkan kepala saya dengan line broadband yang sengal. Saya ada join peraduan The Sale dimana kita di kehendaki mengumpul token untuk mendapatkan vaucer. Vaucer ini kita akan tukar dekat cawangan celcom dengan hempon. Hempon ini bukan percuma yew, nak bagi pembetulan sikit sebab mungkin ada yang kurang faham dalam tempoh promosi, kita hendaklah mengumpul seberapa banyak token.

Cara mendapatkan token :-
a) Berapa lama kita guna celcom. 1 tahun bersamaan 1 token.
b) Penggunaan kredit. Setiap penggunaan topup RM100 bersamaan 1 token.

Jumlah token terkumpul dan vaucer :-

 

Dibawah ini antara hempon yang di tawarkan.

 


 



Memandangkan saya dah ada hempon blackberry, so target LG Optimus 7sebab hempon ni menggunakan perisian window, lebih kurang macam HTC dengan Dopot. Nokia C3 tu okey jugak tapi warna pink lak huhu. Meh la join reramai.... Untuk maklumat lanjut boleh dail *118# dan pilih nombor 4 iaitu The Sale (untuk pengguna celcom atau layari laman web celcom dan pilih Our Celcom Our Sale. Okey terima kasih kerana menghubungi celcom care line, ada apa-apa lagi yang boleh saya bantu? (Macam operator 1111 celcom lak) C U Latter...

Artikel yang berkaitan



3 comments:

  1. wa..
    sama la kite ye.. TK pun pkai celcom jg..
    tp TK xdpt token pun.. prepaid dftr stahun trus, malas nk topap bulan2..
    ellang nk pakai phone baru ke..
    hebat tu..

    ReplyDelete
  2. @toyolkiutHuHuHu.. xde la hebat sngat.. nk tuka cita rasa lak huhu.. y ker kai clcm?? bak la no hp TK.. hehe

    ReplyDelete
  3. woww!!
    tp camne nk cek token tu eh?

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..