Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Wednesday, February 2, 2011

Request Header Dari Gilang Fatwa Community

Assalamualaikum, okey-okey terus pada topic utama sebab tuan punya header dan 3 kali tanya bila header dia nak siap. Sebenarnya header ini dah siap 3 hari lepas tapi memandangkan line interner rumah saya ada masalah sikit mungkin disebabkan hujan, Jadi saya minta maaf banyak-banyak sebab lambat post header untuk Gilang Fatwa Community. Saya dah tinjau blog Gilang ni ada 1 masalah yang saya hadapi iaitu template blog ni menggunakan header background jadi saya mengambil keputusan untuk cut background bahagiah header dan ubah sikit-sikit sebab kalau nak di ikut ni kena buat sekali dengan background. Sebelum ni saya memang tak pernah lagi buat background takut salah pula kan. okey dekat bawa ni header yang saya buat bersaiz 990x160=72pxl.

 


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhXPelgENEIIr-FoQbMnZNH2TzS0-nJBvKVKdk5DkcRZ-Dz68tza18244wXtFvCFAlChBGUEQPkpU0jAu-C0n53NOggexkQGTOkDMKzpT0bJ3v2CBOhEWXbWx0x5e7fhq2K9efmEwCTfhOH/s640/gilangfatwa_header.png

Okey saya nak out dulu, nak gi cari awek haha.. bubay...

Artikel yang berkaitan



4 comments:

  1. Blog ni cantik dan kemas nampak PRO Bro.
    tapi kalau boleh letak widget comment lagi cantik supaya N3 mana yg di baca dan di komen.

    ReplyDelete
  2. tQ bro.. komen yg memberangsangkan.. InsyaAllah sya akn letak nanti..

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..