Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Wednesday, February 2, 2011

Kesinambungan Metafora


Assalamualaikum buat semua, Sudah 3 hari tidak update entry baru. Selesema melanda, yelah musim hujan ni kan banyak penyakit datang yang tidak di undang. Sebenarnya saya tidak ada idea nak tulis apa hari ini cuma memunaikan syarat jew lah kan. Saya ada dapat message dekat shoutMix chat tu tentang pertanyaan ellang Design ni lelaki ker perempuan? Saya rasa banyak dah gambar saya letak dalam blog ni kat kan tak tahu lagi huhu. Saya lelaki lah, tak pernah lagi tukar jantina ke wanita. Mungkin dia baru pertama kali masuk sini kot, itu yang dia tanya tu.

Nak tulis apa lagi ni? huik ketandusan adie betul hari ini. kejap lagi nak format komputer adik tapi driver banyak kurang CD microsoft pun tak tau pergi mana, dia balik kampung kot. Hari tu letak dalam kotak tapi tadi tengok dah tak ada.

Tadi buka stor ada tiga biji komputer tak guna pentium 3 dan 4 dah berkarat-karat dah. sayang oh.. ingat nak jual tapi lagi sayang kalau jual, tak ada untuk santapan mata bila dah tua nanti dan ada 1 laptop compaq tak guna, laptop lama pentium 3 juga, ha yang ini bole derma dekat anak-anak yantim piatu.

Seharian ini layan PS2 sebab line sengat tahap siput nak gi jumpa awek dia, eh siput pun pandai bercinta tau bukan manusia jew (apa yang si ellang merepek ni) nak layan gitar suara tak sedap almaklumlah selesema, kalau tak, suara bon jovi pun kalah (poyo jew si ellang ni). okey lah, nak buat sesi lawatan ke blog kawan-kawan pula sebelum turun bawa baiki komputer adik.

 
Gambar membuktikan yang ellang lelaki ^-^

Artikel yang berkaitan



2 comments:

  1. haha..
    kadang2 yg dtg tu bukan nak baca entry pun.. just drop link depa kt shoutbox..
    sbb tu ia x tau..
    cm TK jg, bnyk yg panggil mr. or encik..
    huhu..
    klau ia ada baca entry2, slalu TK sebut yg TK ni perempuan...
    takkan nak letak gambar real baru nak percaya kot..

    ReplyDelete
  2. @toyolkiutEkekeke nak amik gambar reall.. x suka tul klo org ckp ellang pompuan :p

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..