Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Friday, February 11, 2011

Saya Kah Mat Rempit Yang Ketagih Sex?

Topik lucah ker ni? eh maaf, ini bukan topik semata-mata nak tingkatkan reputasi blog ini cuma sekadar ingin
berkongsi pengalaman sahaja. orang macam saya ni duduk kampung jew dan guna kenderaan harian bermotosikal, memang padan kan? tapi situasi ini sering di salah ertikan oleh sesetengah warga tua, maksud saya orang-orang yang sudah berumur macam makcik-makcik dan pakcik-pakcik.  Bila gunggang motor tiptop, suara power, tayar sotong dan rim 17 kita akan di labelkan sebagai mat rempit. Mat rempit! yang dorang tahu budak motor, lepas itu melebalkan mat rempit ini seorang yang ketagih sex, 


Teruk sangat ker mat rempit tu sampai semua orang yang tunggang motor dah di lebel mat rempit. tapi kenapa pak iman pakai songkong nak pergi masjid guna motor EX5 tiptop warnah hitam dengan tak guna helmet tak di label mat rempit? dorang lagi teruk kalau nak di banding, dah lah tak guna helmet, pakai selipar pula tu. saya rasa pemikirang sebenigi perlu di cantas, bukan semua orang bermotor itu adalah mat rempit. Motor jew yang saya ada, selalu antar mak saya pergi pekan, takkan nak pergi merempit dengan mak? hoho!! Saya memang tak puas hati di labelkan sebegini, saya bukan mat rempit yang ketagis sex tu.

Pada mat rempit yang baca entry ini, saya minta maaf sangat-sangat sebab mengaitkan korang dalam hai ini, tapi kalau lah korang boleh bagitahu sesetengah orang yang cetek pemikirang bukan semua yang bermotor itu mat rempit.

Ini ayat member saya sebab fedup kena lebel mat rempit 

"kepada mat mat rempit yg rare!!!! taniah coz berhabis beribu ringgit utk tiptop kan moto masing2 taniah gak coz habis kan beribu pasal nak cover kepala....anda memang hargai diri anda semua.... to::: minah2 rempit korang mmg tiptop....naik moto duduk blakang baik punyer LENTIK!!!pak2 aji boleh terpusing lah kepala tengok....tapi,,,pada yg jadi awek mat moto 2 x per coz balak korang mamag sayang kat korang semua...sanggup habis beribu-ribu nak kasi awek pakai helmet mahal... tapi!!!!!!....pada minah2 yg Xder balak yg ader moto tiptop...dan korang x berapa tiptop tapi PERASAN tiptop sedar lah sikit....!!!! to::: mat2 moto tiptop!!!!!!! korang pernah x try kacau ker usya ke awek dalam fon??? mesti semua pernah kan....!Pernah x korang di tanya soalan2 macam nie!!!!!! 1) awak bawak MOTO apa?? 2) awak pakai SPOTRIM apa??? 3) moto awak COLOUR apa??? 4) awak pakai HELMET apa?? 5) awak nak kasi saya pakai HELMET apa?? mungkin ada yg x pernah di tanya macam 2...dan ada yg pernah!!! kalau korang nak layan layan lah x salah...kalau betul ayat dapat main siot!!!! to:: minah2 rempit..... jangan lah memilih sanggat syukur lah ada org sudi nak bawak korang kuar...siap dapat makan minum free lagi...syukur lah yer tapi bagi yg x pandai nak syukur 2 korang tau x korum aku cakap apa??? "KO ADA KER MOTO DAN HELMET TIPTOP??? BAPAK KO BELUM TENTU MAMPU PAKAI MOTO DAN HELMET TIPTOP"!!!! RENUNG-RENUNG KAN. P/s SAPE YANG MAKAN CILI DIALAH YG TERASA PEDAS!!!

KihKihKih.. bro, bengang nampak, jangan labelkan orang dari mata kasar. :p 

 Nampak mcm moto rempit x? x kan.. saya budak baik :)

Bila la saya dpt keta ni :| 


 

tak pun yang nie
 

kalau x leh yang tu, yang ni lah
dapat yg ket bawah ni pun okey gak

 

tapi klo dpt yg kat bawah ni pun dah syukur sangat2
HuHu.. bulan ni terpaksa batalkan niat beli keta sebab nak support abang kawin. 
dulu masa study pon dia support yurang 15K.. 
 sekarang kena support dia 5K pun xpe lah.. 
10K tu kira halal lah yew huhu..

Artikel yang berkaitan



4 comments:

  1. wah..
    panas tajuk..
    klau nk ketagih menda alah tu, orang yg dok depan komputer pun boleh..
    budak2 rempit skrg lbh gian test moto cabuk je (kawasan umah TK la).. bising sunguh..

    ReplyDelete
  2. pergh tajuk...
    tapi cerita macam tak berapa paham..
    tapi xpa bagi paham jugak..

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..