Sunday, February 6, 2011

Blog Pilihan Malaysia

Assalamualaikum dan selamat petang semua, korang sedang bercinta? atau hidup bahagia bersama suami/isteri anda @ sedang meniti saat-saat bahagia pertunangan anda? okey, korang boleh join segmen dekat Blog Pelihan Malaysia bertajuk ucapan romantik untuk kekanda/adinda.

Saya nak tolong BPM promot segmen dia, asyik promot korang punya blog jew, bila nak promot blog ellang? haha. tak ada lah, gurau jew.

okey dekat bawah ini atara syarat-syaratnya :-

Okey untuk segmen ini ellang kena ban. huik kenapa? sebab ellang tak ada buat hati pengarang jantung, macam mana nak ucap kan hehe. okey, ellang nak gi makan kejap kelaparan sudah ni :)

Artikel yang berkaitan



2 comments:

  1. huhu..
    TK pun kene reject awal2 ni..
    wat ucapan utk adik2 xleh ke..
    haha..

    ReplyDelete
  2. @toyolkiutKihKihKih.. sama lah kita.. TK wat ucapan tok ellang jew lah :p

    ReplyDelete

 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..