Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Monday, December 20, 2010

Topik Tidak Bertajuk 2

Assalamualaikum buat semua bloger-bloger Malaysia dan tak lupa kepada semua pembaca blog Perjalanan Seorang Anak Bugis. Hari ini saya tidak menulis apa-apa tajuk artikal kerana sekarang berada di daerah Semporna, line internet atau liputan rangkaian terlalu lembap tak pasti kenapa mungkin di sebabkan lokasi yang agak jauh dari bandar ini pun ada satu bar sahaja. Siang tadi banyak benda nak cerita di blog ini tapi malangnya keadaan sebegini mengganggu kerja-kerja saya untuk meng'update blog Perjalanan Seorang Anak Bugis ini.

Pada follower yang baru follow blog ini, saya memohon ribuan kemaafan kerana tidak dapat follow balik blog anda tapi InsyaAllah kalau saya dah keluar daripada perkampungan ini saya akan follow anda balik. Saya dah try untuk follow anda tetapi bila buka blog anda, browser akan mengeluarkan message sebegini " internet blablabla.. plz try again latter blablabla" lebih kurang macam tu lah.

Ok lah, ini sahaja yang dapat saya tulis, user yang visit blog ini di harap luang-luang kan lah masa baca artikel dalam blog ini, kalau rasa berkenang tu jangan lupa tinggalkan komen kat penghujung artikel, lastly ringan-ringan kan lah tekan butang follow.

Baca . Komen . Follow

Artikel yang berkaitan



8 comments:

  1. xper2.. n3 x bertajuk pun x per.. jnji blog x bersawang.. heheheh

    ReplyDelete
  2. tipu la tu name semporna..tp line tenet lembap..haha

    mmg sume xsemporna..kehkeh.


    solute la even mslah line dan pelbagai...tp rajin giler update uh! haha

    ReplyDelete
  3. @^mISz MatAHarIEy^ HeHe x lah sanpai bersawang.. 2 3 minggu je kt sini pastu balik umah leh update bnyak2.. kang jenuh nk mbaca :p

    ReplyDelete
  4. dapat dibayangkan keadaan perkampungan yg nyaman,sunyi,udara segar...alangkah damainya

    dah follow dah

    ReplyDelete
  5. @KamsiahTerima kasih jenguk blog ni.. haah memang sunyi huhu.. sebelah petang ikut pak sedara pegi sungai tangkap ikan..

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..