Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Sunday, December 26, 2010

Artikel Saya Kena Copy Ker

Mesin pencarian di internet semakin banyak di tubuhkan, tools-tools sebegini memang memberangsangkan dan memudahkan sesetengan orang mencari artikel-artikel yang ingin di gunakan. Blog Perjalanan Seorang Anak Bugis memang sudah tersenarai di google dan yahoo tetapi ada sedikit kemuskilan yang saya sendiri tidak pasti, Jadi di harap sesiapa yang tahu berkenaan ini di harap dapat tinggalkan komen dan boleh bantu saya.

Persoalannya.

Kenapa tajuk artikel saya ada dalam website orang lain. Contoh seperti di bawah ini.


Adakah artikel ini di copy? Contoh seperti di bawah.



Artikel ini tiada link pergi ke blog saya. Artikel 100% dari blog Perjalanan Seorang Anak Bugis, dan di bawah ini antara contoh link ke blog mereka.


***
Nota Kaki : Tolong saya =(

Artikel yang berkaitan



1 comment:

  1. Blog ini bukan kena copy,tetapi telah mesra googel,bersukurlah bukan semua boleh menjadi begini,Link di bawah bermaksud link yg sebenarnya sama ada kita telah pergi ke situ atau mereka telah melawat blog ini.

    ReplyDelete

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..