Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Saturday, December 25, 2010

Blog Winter Sonata

Winter Sonata 

Assalamualaikum buat semua pembaca blogger, Entry kali ini mengenai Blog Winter Sonata, Siapa Winter Sonata? Apa kena-mengenah Blog Winter Sonata dengan Blog Perjalanan Seorang Anak Bugis? Kenapa pula Blog Winter Sonata ke ada dalam Blog Perjalanan Seorang Anak Bugis? Top sangat ke Blog Winter Sonata itu? Banyaknya persoalan.

Blog Winter Sonata ini adalah blog baru yang di create oleh owner Asnita, dalam bahasa baku blog Winter Sonata adalah kepunyaan cik Asnita. Cik Asnita adalah sepupu kepada KucingMalas sebab itu lah KucingMalas buat satu entry berkenaan blog Winter Sonata ini, sedikit sebanyak dapat mempromot blog beliau. Alamaklum lah dia blogger yang baru nak belajar tentang dunia blogging. So diharap rakan-rakan seperjuangan yang melawati blog Perjalanan Seorang Anak Bugis ini, luang-luangkan lah masa untuk melawat blog beliau.

Pada geng-geng blog pink tolong jemput dia join sekali lah ye sebab blog cik Asnita ni pun warna pink jugak, tengok baju dia pun warna pink HeHeHe.

Berikut adalah sedikit sebanyak berkenaan Cik Asnita.
Nama Blog : Winter Sonata.
Nama Owner : Asnita.
Umur : Haa nie korang kena tanya dia sendiri HuHu (Bukan saya tak tahu, tapi takut dia marah pulak kalau bagitau korang)
Status : Single (Macam KucingMalas gak ni single, So kalau ada yang berkenan tu usha-usha lah tuan punya blog yew =P)

****
Nota Kaki : Blog cik Asnita xdew CBox, die belum letal lagi, Apa2 hal tinggalkan msg di ruang komen jew.

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..