Friday, December 31, 2010

Hak Milik Baru

Assalamualaikum. Entry hari ini sekadar untuk memenuhi syarat dan agak pendek, tengok tak gambar kat atas tu? itu gitar Santar Cruz yang baru saya beli warna biru. Sebelum ini saya guna gitar Kapok, Saya bukanlah pemain gitar profesional tapi cukup sekadar untuk bermain di hari-hari yang bosan. Perbezaan antara kedua-dua gitar memang agak ketara antaranya gitar Santa Cruz panjang sikit dan berat boleh di jadikan gitar elektrik dan kalau gitar Kapok ringan, sesuai untuk mereka yang baru belajar main gitar sebab palang gitar Kapok agak berjarang berbanding gitar Santa Cruz agak rapat. Selamat tinggal Kapok, awak rehat dula lah yew sebab awak pun dah lama temankan saya. sekarang ni saya nak layan Santa Cruz. :p

Gitar Kapokku.
Jangan tinggal daku.. oh kasih.. oh juwita..

Artikel yang berkaitan



1 comment:

  1. wah2...
    naty boley nyanyi kan Bella lagu kan? :P

    ReplyDelete

 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..