Friday, September 24, 2010

ieza, aku pergi dulu..


Izin kan aku pergi, apa lagi yang kau tangisi dan jangan pernah kesali keputusan yang kau inginkan ini. semoga penggati diri ku dapat lebih mengerti hati mu.. memang berat aku rasakan untuk meninggal kan kasih yang aku cintai selamat 5 tahun. namun bagai mana lagi, semua ini harus aku jalani walaupun hakikatnya pahit untuk ku telan.. za, selamat tinggal.. aku sentiasa mendoakan kau selalu bahagia. aku pesan ni, kau jangan lupakan aku ye.. sentiasa la kirim kan khabar mu.. Bila suatu hari nanti dia membuat kecewa di hati mu, percaya la batin ini tak akan pernah mendengarmu hidup menderita. za, walaupun kebersamaan kita bagaikan sesaat.. namun kau tetap sebahagian dari jiwa ku.. ku iringi pemergiaan mu dengan ikhlas hati doa ku sentiasa bersama mu.. cukup lah derita ku sampai di sini.

Artikel yang berkaitan



1 comment:

  1. ya ak tahu kau derita selama dgnku...tp kau jg perlu tahu ape yg ak lakukan hanya untuk ko...tp ko nak ak hargai ko..satu soalanku....pernahkah kau menghargai ku..sedangkan ape yg kau lakukan perlu kau ungkit? ak pernah ingt yg ku bilang samaku.."ak x sygkan ko iza,ak x cintakan ko ieza, ak cuma kasihankan ko" untuk apa la semua tu,,,ak sygkan ko separuh mati..sampaikan ko ada ira yg ak x tau sapa lg aku ni pd ko..sampaikan stu saat ak xde lg perasaan cemburu,,dan air mata ak da kering tuk menangis.buang la semua kenangan... ak akan teruskan hidup ak..insyaallah..kebahagiaan tu milik kita lang..mungkin jodoh kita xde..pape pon ma kasih selama 5 thun ko jg ak..ak happy..ak dpt kasih syg yg ak x pnah dpt..skg bila ko xde dlm hidup ak bru ak tau bhwa fmly ak pentig..selama ak ada ko ak just pd ko..ak sgup tpu family..
    ak dokn ko bahagia dgn cara ko..nak kawen jgn lupa ak k..ak nak ko bahagia dgn dia..lastly ak sygkan ko..tq for everything..ak tahu ko akan dpt lebih baik dri aku..walaupon x same..tq ya lang...selamat tinggal kenangan selamat tinggal juslan..semoga ko bahagia..ak doakan ko bahagia..ak x nak org yg pernah jg ak peluk ak cium ak sedih2 ya..ak x gngu ko lg da..maaf ak ucapkan lau comment ni gangu perasaan ko..ak minta maaf dri ujung rmbut ingga ujung kaki..halalkan mkn minum da semua yg ko oernah bagi kat ak...ak xnak hubungan kita berakhir dgn musuh..k la..jg dri n kesihatan kamu ya,...

    ReplyDelete

 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..