Laman UtamaLatar Belakang ellangTepah Header

Monday, November 8, 2010

Saya Dan Kenangan

Assalamualaikum warga bloger dan warga reader. Alhamdullilah atas kurnia Allah, keizinan rahmatnya saya dapat menulis dan sekali gus update blog ini lagi. Semalam saya duk kemas-kemas bilik bersihkan sana sini (Kerajinan melanda diriku) terjumpa lak gambar lama-lama, gambar masa budak ingusan lagi hahaha lawak jew kalau di tengok nak di bandingkan sejaran memang jauh berbeza. Kalau dulu tak kisah pun pakai baju besar tu sampai lutut dan guna kasih besar haha macam badut pulak. Sekarang?? perh dresing tak keluar jalan lah kalau tak ada baju yang sesuai untuk keluar huhu. di bawah ni antara gambar masa saya darjah 6 ft budak darjah 5 buat lawatan sambil belajar di porim kota kinabalu.

Subjek: saya.
 Subjek: jib, juda', (saya lupa mana orang yg di tengah tu) dan rabe'

Subjek (dari depan sebelah kanan)
Bryan, ambo', jib,
(belakan sebelah kanan) Zul, asok, jan, saya.

Subjek: saya. yang di belakang baju putih tu bryan,
yang budak kecik pakai baju adidas yang comel tu nama
jibrill.. wahh!! nama malaikat beb!! tapi kami panggil jib jew lagi macho.

Subjek: Fatma, saya.huik ada lagi c jib ngn bryan di blakang hahaha

Subjek: jib. Fee wiet!! pengan bunga beb haha macam cerita romeo & juliet lak.

Subjek (depan sebelah kanan): Jib, saya, (saya lupa nama budak baju putih tu)
(belakang dari kanan) bryan, asok (kuang ajo tul, kaki tu! :@) jan (haha xda kepala)

Subjek (dari depan): Ambo', jib, (lupa nama), saya, Arafah, jan dan Zul

Subjek: Saya dan Jib

Subjek: Saya dan jan

Subjek (dari depan): Bryan, Cikgu Fitri, jib, jan dan Zul (tangan macam superman terbar haha)

Subjek (dari dakan): Suriani, Fatmawati, Judaini (juda') dan Murni (ni sepupu saya,)

Ha ni time nak balik dah ni. Amik gambar ramai2, 
saya tak ada dalam ni sebab saya tukang amil gambar hehe.

********************************************
Nota Kaki: Kalau member2 yang ada muka dia dlm ni nak amik tolong "KLIK" gambar tu dulu bagi besar pastu "Save Picture As" -> save kat komputer korang pastu back untuk ambil gambar yang lain. =)
(apa2 hal sila tinggalkan komen d bawah ni)
********************************************

Artikel yang berkaitan



0 comments:

Post a Comment

Fromspring.me
 
© Copyright and Design by ellang
..:| Hak cipta terpelihara oleh http://ellangdesign.blogspot.com |:..